16.02.2021-02-02 gün, sayı ve sıra sayılı Üniversitemiz Senatosu kararı ile, 2020-2021 Eğitim-öğretim yılı Bahar yarıyılında COVID-19 ile ilgili tedbirler nedeniyle uzaktan eğitim verilmesi nedeniyle “Öğrencinin ders programında çakışma görülmesi durumunda, alttan alınan ve çakışan en fazla iki dersin seçilebilmesine imkân tanınmasına; alttan alınan ders için devam mecburiyetinin aranmamasına” karar verilmiştir. Ancak sistem, çakışan derslerin alınmasına izin vermediğinden bu kapsamda ders almak isteyen öğrencilerimizin dilekçe ile kayıtlı bulundukları Bölüm Başkanlığına başvuruda bulunmaları gerekmektedir. Çakışma durumu ilgili Bölüm Başkanlığınca incelenerek ders alması uygun görülenlere Fakülte Yönetim Kurulu kararı ile bu dersler eklenecektir.
Ayrıntılı bilgi için tıklayınız:http://www.ogi.yildiz.edu.tr/duyurular/2020-2021-E%C4%9Fitim-%C3%96%C4%9Fretim-Y%C4%B1l%C4%B1-Bahar-Yar%C4%B1y%C4%B1l%C4%B1-Ders-Kay%C4%B1tlar%C4%B1-hk./355
Ders Çakışma Dilekçesi örneği için tıklayınız.
Bu durumda olan öğrencilerimizin çakıştığı için alttan alamadığı en fazla iki dersi içeren yukarıda verilen dilekçeyi doldurup imzaladıktan sonra 7-8 Mart 2021 tarhlerinde ....std.yildiz.edu.tr uzantılı öğrenci mail adresinden pdf olarak istblm2020@gmail.com adresine konu kısmına Numara, Ad Soyad ve çakışan ders dilekçesi yazarak mail göndermeleri gerekmektedir.
NOT1: Belirtilen e-posta adresine sadece çakışan dersleri alma talebini içeren dilekçeler PDF olarak gönderilecektir.
NOT2: Dilekçelerde en fazla iki ders olacaktır ve dilekçeye yazılan dersler alttan olacaktır.
NOT3: Bir dönemde alınabilecek maksimum kredi sınırı aşılmamış olmalıdır.
NOT4: Dilekçeler imzalı olmalı ve ....std.yildiz.edu.tr uzantılı öğrenci mail adresinizden gönderilmiş olmalıdır.
NOT5: Dilekçeler 7-8 Mart 2021 tarihlerinde istblm2020@gmail.com adresine gönderilmelidir. 8 Mart 2021'den sonra gönderilen dilekçeler işleme alınmayacaktır.